Diagnoza condiţiilor de adaptare a copiilor din Israel la şcoala primară
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
810 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-13 15:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015.3(569.4) (1)
Kinds of school providing general education (2026)
SM ISO690:2012
BADARNI, Zada, PLATON, Carolina. Diagnoza condiţiilor de adaptare a copiilor din Israel la şcoala primară. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 132-137. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Diagnoza condiţiilor de adaptare a copiilor din Israel la şcoala primară
CZU: 373.3.015.3(569.4)

Pag. 132-137

Badarni Zada, Platon Carolina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2015


Rezumat

În articol sunt prezentate rezultatele investigaţiei diagnostice (cantitative şi calitative) privind condiţiile de adaptare a copiilor la şcoala primară: vârsta admiterii, gradul de pregătire către şcoală, calitatea mediului familial.

The article presents the results of the diagnostic investigation (quantitative and qualitative) related to the conditions of adjustment of children to the primary school: age of admission, level of readiness for school, quality of the family environment.

Cuvinte-cheie
vârstă, adaptare socială, copil, familie, şcoală primară.,

adaptare emoţională, adaptare academică