Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
933 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 20:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (741) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 ASLA, Ibrahem. Stimulii motivaţionali în contextul învăţării. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 110-113. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 110-113 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Motivaţia de a învăţa este segmentul primordial al succesului şcolar. Sursele motivaţiei sunt multiple şi complexe. Literatura de specialitate promovează ideea conform căreia factorii intrinseci şi cei extrinseci condiţionează şi influenţează motivaţia pentru învăţare. Motivaţia poate fi definită ca fiind acele mobiluri interioare care direcţionează comportamentul uman. Forţele externe, de orice natură, de asemenea pot influenţa comportamentul, dar, totuşi, esenţialmente, acesta este ghidat şi susţinut de forţele interne ale individului. De regulă, oamenii lucrează mai productiv şi mai intensiv atunci când sunt motivaţi |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, învăţare, stimul, performanţă., optimum motivaţional |
||||||
|