Stimulii motivaţionali în contextul învăţării
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
933 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 20:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (741)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
SM ISO690:2012
ASLA, Ibrahem. Stimulii motivaţionali în contextul învăţării. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 110-113. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Stimulii motivaţionali în contextul învăţării
CZU: 37.015.3

Pag. 110-113

Asla Ibrahem
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2015


Rezumat

Motivaţia de a învăţa este segmentul primordial al succesului şcolar. Sursele motivaţiei sunt multiple şi complexe. Literatura de specialitate promovează ideea conform căreia factorii intrinseci şi cei extrinseci condiţionează şi influenţează motivaţia pentru învăţare. Motivaţia poate fi definită ca fiind acele mobiluri interioare care direcţionează comportamentul uman. Forţele externe, de orice natură, de asemenea pot influenţa comportamentul, dar, totuşi, esenţialmente, acesta este ghidat şi susţinut de forţele interne ale individului. De regulă, oamenii lucrează mai productiv şi mai intensiv atunci când sunt motivaţi

Learning motivation is the primary segment of school success. The sources of motivation are multiple and complex. Reference literature promotes the idea that the intrinsic and extrinsic factors influence the condition and motivation for learning. Motivation can be defined as the inner motives which direct human behavior. External forces of any kind can also influence behavior, but still, essentially, it is guided and supported by internal forces of the individual. Usually, people work more productively and more intensive when they are motivated..

Cuvinte-cheie
motivaţie, învăţare, stimul, performanţă.,

optimum motivaţional