Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
902 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-27 16:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13 (434) |
Education (14391) |
SM ISO690:2012 VICOL, Nelu, VOLOH, Lilia. Perspective tradiţionale şi axiologice în formarea profesională
. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 3(47), pp. 62-67. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(47) / 2015 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13 | ||||||
Pag. 62-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Textul relevă ideea că atât societatea, dar şi sistemul educaţional, trebuie să-l ajute pe profesor să dezvolte o înţelegere a responsabilităţii şi libertăţii profesionale pe care o are pentru a angaja fiecare elev într-un proces de învăţare cu semnificaţie personală. Aceste reflecţii converg în aspectele paradigmei psihologiei umanistice şi a principiilor educaţiei umanistice şi axiologice. Aici un rol esenţial îl are şi partea afectivă a educaţiei care este tot atât de importantă ca şi partea cognitivă.. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie umanistică, configuraţie de competenţe, formare profesională ad valorem, axiologie, personalitate, cadru didactic. |
||||||
|