Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
629 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-05-07 18:57 |
SM ISO690:2012 РУСНАК, Оксана. Постмодернистская концепция игры и юмористическая реклама
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2011, nr. 8(48), pp. 194-199. ISSN 1814-3199. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) | ||||||
Numărul 8(48) / 2011 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017 | ||||||
|
||||||
Pag. 194-199 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este analizată corelaţia dintre conceptul post-modernist al Jocului şi publicitatea umoristică contemporană. Sunt prezentate sumar ideile despre umor şi natura omenească expuse de Huizinga, J.Ortega y Gasset, Hermann Hesse, Dante, Platon, ideile lui Bahtin şi ale altor scriitori. De asemenea, sunt analizate exemple din publicitatea cu caracter umorist autohtonă. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Rusnac, O.</dc:creator> <dc:date>2011-12-19</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>În articol este analizată corelaţia dintre conceptul post-modernist al Jocului şi publicitatea umoristică contemporană. Sunt prezentate sumar ideile despre umor şi natura omenească expuse de Huizinga, J.Ortega y Gasset, Hermann Hesse, Dante, Platon, ideile lui Bahtin şi ale altor scriitori. De asemenea, sunt analizate exemple din publicitatea cu caracter umorist autohtonă. </dc:description> <dc:description xml:lang='en'>In this scientific article the author considers the interrelation of the postmodern concept of Game with the modern humoristic advertisement. There is a short review of Huizinga's, J. Ortega y Gasset's, Hermann Hesse's, Dante's, Plato's, Bakhtin's and other researchers' ideas related to humour and human nature. He also examines cases of Moldavian humoristic advertisement</dc:description> <dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) 48 (8) 194-199</dc:source> <dc:title>Постмодернистская концепция игры и юмористическая реклама </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>