Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
883 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-10 16:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.25:617.7-053.2 (1) |
Kinds of school providing general education (2016) |
Medical sciences (11143) |
SM ISO690:2012 FRUNZE, Olesea. Evaluarea componentei intelectuale de pregătire către şcoală a copiilor cu cecitate. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2015, nr. 2(39), pp. 49-58. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 2(39) / 2015 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.25:617.7-053.2 | ||||||
Pag. 49-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul noilor abordări a educaţiei şi instruirii copiilor cu CES e simţită necesitatea diagnosticării nivelului de pregătire către şcoala. În acest articol sunt prezentate datele experimentului de constatare cu referire la componenta intelectuală de pregătire către şcoală a copiilor cu cecitate. Demersul diagnostic în direcţia dată va releva două mari obiective, pe de o parte se va depista nivelul real al pregătirii către şcoală, iar pe de alta se va proiecta calea şi consistenţa programului corecţional-dezvoltativ. |
||||||
Cuvinte-cheie copii cu cecitate, pregătirea către şcoala, componenta intelectuală. |
||||||
|