Noile tendințe și abordări ale managementului turismului
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1514 48
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-09 17:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.48:005 (8)
Tourism (536)
Management (1895)
SM ISO690:2012
ROITMAN, Irina. Noile tendințe și abordări ale managementului turismului. In: Economica, 2014, nr. 4(90), pp. 28-34. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 4(90) / 2014 / ISSN 1810-9136

Noile tendințe și abordări ale managementului turismului
CZU: 338.48:005
JEL: M21

Pag. 28-34

Roitman Irina12
 
1 Academia de Studii Economice din Moldova,
2 Agenţiea turistică „Racurs-Tur”
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2015


Rezumat

În articol, se argumentează faptul că noile tendințe din industria turismului schimbă caracterul managementului turismului condiționând apariția noilor trenduri în cadrul acestuia și determinând necesitatea implementării unor noi abordări manageriale ale afacerilor turistice.

In the article is argued the fact that new trends in tourism industry have changed its character, conditioning the appearance of new trends, as well as the necessity of implementing new managerial approaches to the business.

Cuvinte-cheie
industria turismului, informatizare, globalizare, localizare,

noile tendințe și abordări

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Roitman, I.</dc:creator>
<dc:date>2014-12-24</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>În articol, se argumentează faptul că noile tendințe din industria turismului schimbă caracterul managementului turismului condiționând apariția noilor trenduri în cadrul acestuia și determinând necesitatea
implementării unor noi abordări manageriale ale afacerilor turistice.</dc:description>
<dc:description xml:lang='en'>In the article is argued the fact that new trends in tourism industry have changed its character, conditioning the appearance of new trends, as well as the necessity of implementing new managerial approaches to the business.</dc:description>
<dc:source>Economica 90 (4) 28-34</dc:source>
<dc:subject>industria turismului</dc:subject>
<dc:subject>noile tendințe și abordări</dc:subject>
<dc:subject>informatizare</dc:subject>
<dc:subject>globalizare</dc:subject>
<dc:subject>localizare</dc:subject>
<dc:title>Noile tendințe și abordări ale managementului
turismului</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>