Particularităţile planificării afacerilor pentru publicaţiile periodice
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
898 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 18:50
SM ISO690:2012
PARFENTIEVA, Ala, PARFENTIEV, Boris. Particularităţile planificării afacerilor pentru publicaţiile periodice. In: Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova, 2014, nr. 1, pp. 61-66. ISSN 1857-1433.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova
Numărul 1 / 2014 / ISSN 1857-1433

Particularităţile planificării afacerilor pentru publicaţiile periodice

Pag. 61-66

Parfentieva Ala1, Parfentiev Boris2
 
1 Academia de Studii Economice din Moldova,
2 Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 iunie 2014


Rezumat

The peculiarities of business planning of newspaper activities are studied. Particular attention is paid to methodological approaches to develop main sections of the business plan, such as market analysis, a marketing plan and a financial plan related to the peculiarities of newspaper printing. Conclusions are made about the need and possibility of its development and usage in the practice of planning national newspapers.

Cuvinte-cheie
business planning, business plan objectives, types of business plan, marketing plan,

business plan