Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1216 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 22:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.211.24:504 (1) |
Kinds of school providing general education (2016) |
Threats to the environment (916) |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Stela. Formarea competenţei profesionale de educaţie ecologică la viitoarele cadre didactice din învăţământul preşcolar. Abordare integrată. In: Revistă de știinţe socioumane , 2013, nr. 3(25), pp. 73-79. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(25) / 2013 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 373.211.24:504 | ||||||
Pag. 73-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article the author clarifies the concept of integration, explaining the 4 components: monodisciplinarity, multidisciplinarity, interdisciplinarity, transdisciplinarity. There are presented specific examples of integrated approach in the process of training environmental competences to future teachers of preschool education. |
||||||
Cuvinte-cheie integrated approach, monodisciplinarity, multidisciplinarity, transdisciplinarity., interdisciplinarity |
||||||
|