Formarea competenţei profesionale de educaţie ecologică la viitoarele cadre didactice din învăţământul preşcolar. Abordare integrată
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1216 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 22:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.211.24:504 (1)
Kinds of school providing general education (2016)
Threats to the environment (916)
SM ISO690:2012
GÎNJU, Stela. Formarea competenţei profesionale de educaţie ecologică la viitoarele cadre didactice din învăţământul preşcolar. Abordare integrată. In: Revistă de știinţe socioumane , 2013, nr. 3(25), pp. 73-79. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(25) / 2013 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Formarea competenţei profesionale de educaţie ecologică la viitoarele cadre didactice din învăţământul preşcolar. Abordare integrată
CZU: 373.211.24:504

Pag. 73-79

Gînju Stela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 martie 2014


Rezumat

In this article the author clarifies the concept of integration, explaining the 4 components: monodisciplinarity, multidisciplinarity, interdisciplinarity, transdisciplinarity. There are presented specific examples of integrated approach in the process of training environmental competences to future teachers of preschool education.

Cuvinte-cheie
integrated approach, monodisciplinarity, multidisciplinarity, transdisciplinarity., interdisciplinarity