Interacţiunea managementului şi a marketingului în sistemul instituţiilor medicale
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
609 0
SM ISO690:2012
HAJ, Assaf-Mahmud. Interacţiunea managementului şi a marketingului în sistemul instituţiilor medicale. In: Economica, 2008, nr. 1(61), pp. 109-112. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 1(61) / 2008 / ISSN 1810-9136

Interacţiunea managementului şi a marketingului în sistemul instituţiilor medicale

Pag. 109-112

Haj Assaf-Mahmud
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Haj, A.</dc:creator>
<dc:date>2008-01-01</dc:date>
<dc:source>Economica 61 (1) 109-112</dc:source>
<dc:title>Interacţiunea managementului şi a marketingului în sistemul instituţiilor medicale</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>