Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-02 21:07 |
![]() DODU, Aliona. Conceptul incubatorului de afaceri ca formă de promovare a ÎMM-urilor
. In: Meridian Ingineresc, 2009, nr. 3, pp. 75-78. ISSN 1683-853X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Meridian Ingineresc | ||||||
Numărul 3 / 2009 / ISSN 1683-853X | ||||||
|
||||||
Pag. 75-78 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În prezenta lucrare este prezentată analiza critică a
conceptului de incubator de afaceri ca infrastructură de suport în afaceri, precum şi definiţia proprie a autorului referitor la acest concept. De asemenea, este prezentată esenţa procesului de incubare şi trăsăturile mediului unui incubator. |
||||||
|