Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
967 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 20:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:808.5:81'243 (1) |
General questions of didactics and method (1212) |
Rhetoric of speech. Art or technique of oral expression (105) |
Linguistics and languages (5052) |
SM ISO690:2012 PAREA, Elena. Corelaţia metodologică vorbire orală – comunicare orală . In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 1(37), pp. 38-44. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(37) / 2013 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:808.5:81'243 | ||||||
Pag. 38-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de faţă autorul abordează corelaţia metodologică vorbire orală – comunicare orală. Perspectivele comunicării orale – acţională, interacţională, tranzacţională determină structurarea contextului în care se organizează activitatea de formare a competenţei de comunicare. Distincţia act de vorbire ca eveniment şi activitate de vorbire, ca produs, este relevantă în proiectarea acţiunilor de învăţare a limbii române de către alolingvi. |
||||||
Cuvinte-cheie efect de frecvenţă, efect de amorsare, vorbire orală |
||||||
|