Corelaţia metodologică vorbire orală – comunicare orală
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
949 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-07 16:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:808.5:81'243 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1190)
Retorica vorbirii. Arta și tehnica exprimării orale (104)
Lingvistică. Limbi (4990)
SM ISO690:2012
PAREA, Elena. Corelaţia metodologică vorbire orală – comunicare orală . In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 1(37), pp. 38-44. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(37) / 2013 / ISSN 1811-5470

Corelaţia metodologică vorbire orală – comunicare orală
CZU: 37.02:808.5:81'243

Pag. 38-44

Parea Elena
 
Universitatea Slavonă
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2013


Rezumat

În articolul de faţă autorul abordează corelaţia metodologică vorbire orală – comunicare orală. Perspectivele comunicării orale – acţională, interacţională, tranzacţională determină structurarea contextului în care se organizează activitatea de formare a competenţei de comunicare. Distincţia act de vorbire ca eveniment şi activitate de vorbire, ca produs, este relevantă în proiectarea acţiunilor de învăţare a limbii române de către alolingvi.

The present material approaches methodological correlation between oral speeches – communication. Perspectives of communication – as action, as interaction, as transaction which determine the organization of context from structure of the activity of formation communication’s competences. The distinction of act of speech as event and activity of speech, as product, it’s relevant in the projection of actions of learning of Romanian language by foreigners.

Cuvinte-cheie
efect de frecvenţă, efect de amorsare, vorbire orală