Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
899 65 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 14:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.09 (546) |
Organization of instruction (533) |
SM ISO690:2012 CIOCĂNEL, Cristina. Strategii de autoevaluare eficientă, aplicate în procesul educaţional de calitate. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 2(34), pp. 40-45. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(34) / 2012 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.09 | ||||||
Pag. 40-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Transformarea evaluării în autoevaluare reprezintă un scop major de învăţare pentru că oferă multe posibilităţi pentru o evaluare pentru perioade lungi sau chiar pentru întreaga viaţă.
Autoevaluarea facilitează optimizarea, reglarea procesului instructiv-educativ oferind modalităţi pentru găsirea soluţiilor inovatoare. |
||||||
|