Strategii de autoevaluare eficientă, aplicate în procesul educaţional de calitate
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
899 65
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 14:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.09 (546)
Organization of instruction (533)
SM ISO690:2012
CIOCĂNEL, Cristina. Strategii de autoevaluare eficientă, aplicate în procesul educaţional de calitate. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 2(34), pp. 40-45. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(34) / 2012 / ISSN 1811-5470

Strategii de autoevaluare eficientă, aplicate în procesul educaţional de calitate
CZU: 37.09

Pag. 40-45

Ciocănel Cristina
 
Universitatea „Andrei Şaguna”, Constanţa
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

Transformarea evaluării în autoevaluare reprezintă un scop major de învăţare pentru că oferă multe posibilităţi pentru o evaluare pentru perioade lungi sau chiar pentru întreaga viaţă. Autoevaluarea facilitează optimizarea, reglarea procesului instructiv-educativ oferind modalităţi pentru găsirea soluţiilor inovatoare.

The changing of assesment into self assesment represents a major goal of learning, because it opens many posibilities for self completly for a long perios, or even for all the life time of the subject. Self assessment facilities the optimization of the procces instructive-educational, offers ways for procces appreciation evaluative and for finding improvment solutions.