Articolul precedent |
Articolul urmator |
25 0 |
SM ISO690:2012 SECRII, Natalia, NEDELCU, Ana. Working with gifted children in biology lessons . In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 16 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2022, pp. 95-101. ISBN 978-9975-88-104-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice" Cahul, Moldova, 16 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 95-101 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
O persoană creative și capabilă este garantul prosperității societății, întrucât dotarea în condiții favorabile se transformă în activitate concretă care contribuie la progresul științific, tehnic și cultural. Fiecare persoană este talentată în ceva. Dar dacă reușește sau nu, depinde în mare măsură dacă talentul său este manifestat și remarcat în copilărie, dacă copilului i se oferă posibilitatea de a-și realiza darul. Majoritatea oamenilor remarcabili au studiat în copilărie nu în școli „speciale”, „de elită”, ci în cele mai obișnuite școli. În consecință, societatea are nevoie de o școală care să pregătească o persoană profesionistă cu un nivel înalt de abilități creative și profesionalism, cu o poziție morală și o gamă largă de competențe. Cu toate acestea, în educația modernă nu există metode, instrumente și justificări metodologice eficiente pentru lucrul cu copiii supradotați. Lucrul cu copiii supradotați este un proces constant și complex. Este necesar ca pedagogii să aibă cunoștințe noi, flexibilitate, creștere personală și cooperare strânsă cu părinții. Această cercetare își propune să evidențieze modalități de a asigura valorificarea potențialului deplin al copiilor supradotați din liceu prin metode alternative în contextul lecțiilor de biologie. |
||||||
Cuvinte-cheie copii supradotaţi, lecții de biologie, gifted children, biology lessons |
||||||
|