Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() CERNEI, Andriana. Metodele experimentale în științele umanistice, prin prisma documentelor de politici educaționale. In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 17 decembrie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2022, pp. 154-159. ISBN 978-9975-88-086-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice" Cahul, Moldova, 17 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 154-159 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Disciplina Informatica este una dintre cele mai dinamice, aflată în zona de intersecţie a domeniilor reale, tehnologiei şi ştiinţelor sociale. Astfel modernizarea curriculumului şcolar la Informatică a fost o activitate inevitabilă, care a avut drept scop racordarea educaţiei în funcţie de noile rezultate ştiinţifice, realizările în domeniul tehnologiei şi de necesităţile societăţii umane. În articolul de față se efectuează o analiză a capitolului „Metode experimentale în științele umanistice” din curriculum şcolar la disciplina Informatică, ed. 2019, realizată prin prisma documentelor de politici educaționale. |
||||||
Cuvinte-cheie informatica școlară, curriculum, competențe, competenţe-cheie, computer science, curriculum, competencies, key competencies |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Cernei, A.</creatorName> <affiliation>IP Liceul Teoretic „Văratic”, Rîșcani, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Metodele experimentale în științele umanistice, prin prisma documentelor de politici educaționale</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-88-086-2</relatedIdentifier> <subjects> <subject>informatica școlară</subject> <subject>curriculum</subject> <subject>competențe</subject> <subject>competenţe-cheie</subject> <subject>computer science</subject> <subject>curriculum</subject> <subject>competencies</subject> <subject>key competencies</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Disciplina Informatica este una dintre cele mai dinamice, aflată în zona de intersecţie a domeniilor reale, tehnologiei şi ştiinţelor sociale. Astfel modernizarea curriculumului şcolar la Informatică a fost o activitate inevitabilă, care a avut drept scop racordarea educaţiei în funcţie de noile rezultate ştiinţifice, realizările în domeniul tehnologiei şi de necesităţile societăţii umane. În articolul de față se efectuează o analiză a capitolului „Metode experimentale în științele umanistice” din curriculum şcolar la disciplina Informatică, ed. 2019, realizată prin prisma documentelor de politici educaționale.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The Compute Science discipline is one of the most dynamic, located in the area of intersection of real fields, technology and social sciences. Thus, the modernization of the school curriculum in Informatics was an inevitable activity, which aimed to connect education according to the new scientific results, the achievements in the f technology and the human society needs. In this article, is realized an analysis of the chapter "Experimental methods in the humanities" from the Informatics school curriculum, ed. 2019, made through the prism of educational policy documents.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>