Experimentul demonstrativ ca metodă eficace utilizată în procesul de predare-învățare-evaluare a chimiei
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
43 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:54 (39)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4036)
Chemistry. Crystallography. Mineralogy (2033)
SM ISO690:2012
MARCENCO-CICANCI, Alexandra. Experimentul demonstrativ ca metodă eficace utilizată în procesul de predare-învățare-evaluare a chimiei. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 29-30 septembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Vol. 1, pp. 325-331. ISBN 978-9975-46-816-9. DOI: https://doi.org/10.46727/c.29-30-09-2023.p325-331
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2023
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2023

Experimentul demonstrativ ca metodă eficace utilizată în procesul de predare-învățare-evaluare a chimiei

The demonstration experiment as an effective method used in the teaching-learning-evaluation process of chemistry

DOI:https://doi.org/10.46727/c.29-30-09-2023.p325-331
CZU: 37.016:54

Pag. 325-331

Marcenco-Cicanci Alexandra
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 10 mai 2024


Rezumat

This article evaluates the positive role of the demonstration chemical experiment in raising the level of creative, methodological and practical training of future researchers of nature and creators of new technologies.

Cuvinte-cheie
cognitive interest, demonstration experiment, methodological support of the demonstration experiment