Articolul precedent |
Articolul urmator |
43 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:54 (39) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4036) |
Chemistry. Crystallography. Mineralogy (2033) |
SM ISO690:2012 MARCENCO-CICANCI, Alexandra. Experimentul demonstrativ ca metodă eficace utilizată în procesul de predare-învățare-evaluare a chimiei. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 29-30 septembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Vol. 1, pp. 325-331. ISBN 978-9975-46-816-9. DOI: https://doi.org/10.46727/c.29-30-09-2023.p325-331 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2023 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.29-30-09-2023.p325-331 | ||||||
CZU: 37.016:54 | ||||||
Pag. 325-331 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article evaluates the positive role of the demonstration chemical experiment in raising the level of creative, methodological and practical training of future researchers of nature and creators of new technologies. |
||||||
Cuvinte-cheie cognitive interest, demonstration experiment, methodological support of the demonstration experiment |
||||||
|