Particularități de aplicare a marketingului în cadrul serviciilor bancare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
106 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.13:336.7 (1)
General questions of trade and commerce. Market (827)
Money. Monetary system. Banking. Stock exchanges (787)
SM ISO690:2012
SLUTU, Rodica. Particularități de aplicare a marketingului în cadrul serviciilor bancare. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. XII, 6-7 octombrie 2023, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 12, Vol. I, pp. 156-160. ISBN 978-9975-50-319-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 12, Vol. I, 2024
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
XII, Bălți, Moldova, 6-7 octombrie 2023

Particularități de aplicare a marketingului în cadrul serviciilor bancare

CZU: 339.13:336.7

Pag. 156-160

Slutu Rodica
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 7 mai 2024


Rezumat

Marketing is a complex science with the help of which any entity, enterprise, bank can develop its economic activity through product, price, distribution and promotion. For the first time the emergence of marketing was recorded in the USA, in economic practice, then also in the theoretical plane. Several businesses have started using more marketing activities including: sales, physical distribution and advertising. The period of evolution and maturation of marketing is achieved by the emergence of new terms such as "traditional marketing" and "modern marketing concept".

Cuvinte-cheie
marketing, banking marketing, banking, customer, Market