Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.13:336.7 (1) |
General questions of trade and commerce. Market (827) |
Money. Monetary system. Banking. Stock exchanges (787) |
![]() SLUTU, Rodica. Particularități de aplicare a marketingului în cadrul serviciilor bancare. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. XII, 6-7 octombrie 2023, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 12, Vol. I, pp. 156-160. ISBN 978-9975-50-319-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 12, Vol. I, 2024 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" XII, Bălți, Moldova, 6-7 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.13:336.7 | ||||||
Pag. 156-160 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Marketing is a complex science with the help of which any entity, enterprise, bank can develop its economic activity through product, price, distribution and promotion. For the first time the emergence of marketing was recorded in the USA, in economic practice, then also in the theoretical plane. Several businesses have started using more marketing activities including: sales, physical distribution and advertising. The period of evolution and maturation of marketing is achieved by the emergence of new terms such as "traditional marketing" and "modern marketing concept". |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, banking marketing, banking, customer, Market |
||||||
|