Integrarea proiectelor steam în dezvoltarea competenței de cercetare/investigare la științe ale naturii
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
61 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.025:5 (3)
Kinds of school providing general education (2132)
MATHEMATICS. NATURAL SCIENCES (12867)
SM ISO690:2012
IORDACHE (NEAGU), Marieta. Integrarea proiectelor steam în dezvoltarea competenței de cercetare/investigare la științe ale naturii. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 135-140. ISBN 978-9975-46-849-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023

Integrarea proiectelor steam în dezvoltarea competenței de cercetare/investigare la științe ale naturii

CZU: 373.3.025:5

Pag. 135-140

Iordache (Neagu) Marieta12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala Gimnazială „Ion Ionescu”, Valea Călugărească, România
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

În acest articol sunt prezentate activități pentru dezvoltarea competenței de cercetare/investigare la școlarul mic în cadrul orelor de Științe ale naturii care urmăresc progresul prin înțelegerea realității. Abordarea STEAM va adăuga un efect care revitalizează și reînnoiește conținutul curriculum-ului implementat în prezent. În plus, va aduce o contribuție foarte importantă la dezvoltarea creativității elevilor și le va permite să realizeze noi invenții. Elevii își vor dezvolta capacitatea de a stabili o legătură cauză-efect asupra evenimentelor și vor avea ocazia să o folosească în toată viața lor profesională. Se vor dezvolta atât gândirea flexibilă, cât și abilitățile de încredere în sine.

This article presents some activities for the development of the research/investigation competence of the young schoolboy in the Natural Science lessons that follow the progress through the understanding of reality. The STEAM approach will add an effect that revitalizes and renews the content of the currently implemented curriculum. In addition, it will make a very important contribution to the development of students' creativity and allow them to make new inventions. Students will learn the ability to establish a cause-and-effect relationship between events and have the opportunity to use it throughout their professional lives. Both flexible thinking and self-reliance skills will be developed.

Cuvinte-cheie
proiecte STEAM, competența de cercetare/investigare, gândire creativă,

STEAM projects, research/investigation competence, creative thinking