Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.025:5 (3) |
Kinds of school providing general education (2132) |
MATHEMATICS. NATURAL SCIENCES (12867) |
![]() IORDACHE (NEAGU), Marieta. Integrarea proiectelor steam în dezvoltarea competenței de cercetare/investigare la științe ale naturii. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 135-140. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.025:5 | ||||||
Pag. 135-140 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt prezentate activități pentru dezvoltarea competenței de cercetare/investigare la școlarul mic în cadrul orelor de Științe ale naturii care urmăresc progresul prin înțelegerea realității. Abordarea STEAM va adăuga un efect care revitalizează și reînnoiește conținutul curriculum-ului implementat în prezent. În plus, va aduce o contribuție foarte importantă la dezvoltarea creativității elevilor și le va permite să realizeze noi invenții. Elevii își vor dezvolta capacitatea de a stabili o legătură cauză-efect asupra evenimentelor și vor avea ocazia să o folosească în toată viața lor profesională. Se vor dezvolta atât gândirea flexibilă, cât și abilitățile de încredere în sine. |
||||||
Cuvinte-cheie proiecte STEAM, competența de cercetare/investigare, gândire creativă, STEAM projects, research/investigation competence, creative thinking |
||||||
|