Articolul precedent |
Articolul urmator |
96 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 18:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091.214:004 (1) |
Kinds of school providing general education (2145) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4283) |
SM ISO690:2012 COROI, Marinela Diana. Modelul curricular de educație digitală pentru clasele primare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 62-65. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.091.214:004 | ||||||
Pag. 62-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Digitalizarea sistemului de educație și formare presupune atât realizarea procesului de predare-învățare-evaluare prin intermediul tehnologiilor digitale și cu sprijinul acestora, cât și transformarea interacțiunilor, relațiilor, comunicațiilor, mediului de învățare în versiuni digitale sau combinații între fizic și digital. Întreaga metodologie didactică a trecut prin procese de reactualizare, completare, chiar înnoire prin noi concepte și abordări. Dobândirea competențelor digitale este determinată pentru elevii din învățământul primar în mediul școlar, prin activități specifice de predare-învățare a cunoștințelor din domeniul tehnologic, ca o primă alfabetizare digitală care să le faciliteze învățarea. |
||||||
Cuvinte-cheie digitalizare, proiect curricular, curriculum la decizia școlii, competenţă digitală, disciplină opţională, Digitalization, curriculum project, the curriculum at school decision, digital competence, optional discipline |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Coroi, M.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Modelul curricular de educație digitală pentru clasele primare</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2023</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-849-7</relatedIdentifier> <subjects> <subject>digitalizare</subject> <subject>proiect curricular</subject> <subject>curriculum la decizia școlii</subject> <subject>competenţă digitală</subject> <subject>disciplină opţională</subject> <subject>Digitalization</subject> <subject>curriculum project</subject> <subject>the curriculum at school decision</subject> <subject>digital competence</subject> <subject>optional discipline</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.3.091.214:004</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2023</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Digitalizarea sistemului de educație și formare presupune atât realizarea procesului de predare-învățare-evaluare prin intermediul tehnologiilor digitale și cu sprijinul acestora, cât și transformarea interacțiunilor, relațiilor, comunicațiilor, mediului de învățare în versiuni digitale sau combinații între fizic și digital. Întreaga metodologie didactică a trecut prin procese de reactualizare, completare, chiar înnoire prin noi concepte și abordări. Dobândirea competențelor digitale este determinată pentru elevii din învățământul primar în mediul școlar, prin activități specifice de predare-învățare a cunoștințelor din domeniul tehnologic, ca o primă alfabetizare digitală care să le faciliteze învățarea.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Digitalization of the education and training system involves both the realization of the teaching-learning-evaluation process through and with the support of digital technologies, as well as the transformation of interactions, relationships, communications, and the learning environment into digital versions or combinations between physical and digital. The entire didactic methodology went through processes of updating, completing, and even renewing through new concepts and approaches. The acquisition of digital skills is determined for pupils in primary education in the school environment, through specific teaching-learning activities of technology knowledge, as a first digital literacy to facilitate their learning.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>