Articolul precedent |
Articolul urmator |
94 0 |
SM ISO690:2012 BÎCLEA, Diana. Predarea sincrona și asincrona la orele de matematică . In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 17 decembrie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2020, pp. 101-105. ISBN 978-9975-88-074-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2020 | ||||||
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice" Cahul, Moldova, 17 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 101-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezent predarea online este o provocare pentru fiecare profesor în parte. In mod special matematica ramâne să fie disciplină care necesită instrumente speciale de predare. In acest articol sunt descrise instrumentele cele mai importante ce pot fi folosite la predarea online prin predarea mixtă: asincronă și sincronă. Sunt descrise aceste moduri de predare nu numai din punct de vedere a instrumentelor digitale dar și din punctul de vedere a modalităților de procesare a informației date de Jerome Bruner. Un sondaj facut pe baza a acestui subiect: predarea asincronă și sincronă, ne-a dus la niște rezultate în care se înțelege ce formă de predare preferă și îi ajută pe studenți să perceapă informația predată, acea formă care combină predarea asincronă cu predare sincronă. |
||||||
Cuvinte-cheie asincron, sincron, mixtă, asynchronous, synchronous, mixt |
||||||
|