Predarea sincrona și asincrona la orele de matematică
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
94 0
SM ISO690:2012
BÎCLEA, Diana. Predarea sincrona și asincrona la orele de matematică . In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 17 decembrie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2020, pp. 101-105. ISBN 978-9975-88-074-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2020
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice"
Cahul, Moldova, 17 decembrie 2020

Predarea sincrona și asincrona la orele de matematică

Asynchronous and synchronous teaching of mathematics


Pag. 101-105

Bîclea Diana12
 
1 Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul,
2 Universitatea „Lucian Blaga“, Sibiu
 
 
Disponibil în IBN: 25 aprilie 2024


Rezumat

În prezent predarea online este o provocare pentru fiecare profesor în parte. In mod special matematica ramâne să fie disciplină care necesită instrumente speciale de predare. In acest articol sunt descrise instrumentele cele mai importante ce pot fi folosite la predarea online prin predarea mixtă: asincronă și sincronă. Sunt descrise aceste moduri de predare nu numai din punct de vedere a instrumentelor digitale dar și din punctul de vedere a modalităților de procesare a informației date de Jerome Bruner. Un sondaj facut pe baza a acestui subiect: predarea asincronă și sincronă, ne-a dus la niște rezultate în care se înțelege ce formă de predare preferă și îi ajută pe studenți să perceapă informația predată, acea formă care combină predarea asincronă cu predare sincronă.

In present, teaching online is a challenge for each teacher. In particular mathematics remain to be that discipline that needs special teaching tools. In this article there are described the most important tools that can be used by mixed teaching: asynchronous and synchronous. There are described not only in terms of digital tool but also in terms of information processing methods that has been given by Jerome Bruner. An survey made on the base of this subject: asynchronous and synchronous teaching, it lead us to some results in wich is understood what form of teaching helps students to perceive the teached information, that form that combines the asynchronous teaching with the synchronous teaching.

Cuvinte-cheie
asincron, sincron, mixtă,

asynchronous, synchronous, mixt