Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ANDREI, Ana, BERDE, Sofia, BÂLBÂIE, Elisabeta. Cercetare–inovare, de la idee la valorifi care. In: Intellectus, 2010, nr. 2, pp. 29-36. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 2 / 2010 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
Pag. 29-36 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Inovarea si succesul sunt rodul unui echilibru delicat între procedurile orientate către rezultat si libertatea individuală de a dezvolta idei si concepte noi, care apoi trebuie să treacă testul concuren!ei. Inovarea este un obiectiv principal în cadrul Strategiei na!ionale a României în domeniul cercetării stiin!ifi ce-dezvoltării-inovării pe perioada 2007-2013. În absen!a unei interac!iuni între cercetare, inovare si industrie, care să corespundă logicii pie!ei, cercetarea nu va avea decât un impact limitat asupra economiei. Clien!ii sunt adesea impresiona!i de tehnologiile brevetate, deci brevetarea poate avea un rol decisiv în strategia de marketing. |
||||||
Cuvinte-cheie inovare, strategie na!ională, proprietate industrială, brevet, titular de brevet, cerere de brevet de inven!ie, drepturi de PI, innovation, national strategy, industrial property, patent, patent owner, patent application, IP rights |
||||||
|