Relevanța trunchiului comun (core curriculum) al curriculumului universitar în realizarea discursului educațional global: studiu comparat R. Moldova - SUA
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
65 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 12:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.091.214(478+73) (1)
Higher education. Universities. Academic study (2678)
SM ISO690:2012
SADOVEI, Larisa, ZAMA, Alec. Relevanța trunchiului comun (core curriculum) al curriculumului universitar în realizarea discursului educațional global: studiu comparat R. Moldova - SUA. In: Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare, 3-4 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediția 1-a, pp. 19-24. ISBN 978-9975-46-867-1 (PDF). DOI: https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p18-23
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare
Ediția 1-a, 2023
Conferința "Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare"
Chişinău, Moldova, 3-4 noiembrie 2023

Relevanța trunchiului comun (core curriculum) al curriculumului universitar în realizarea discursului educațional global: studiu comparat R. Moldova - SUA

Relevance of core curriculum in the university curriculum in developing the global educational discourse: a comparative study Republic of Moldova - USA

DOI:https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p18-23
CZU: 378.091.214(478+73)

Pag. 19-24

Sadovei Larisa1, Zama Alec2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Grand View University
 
 
Disponibil în IBN: 4 aprilie 2024


Rezumat

This article presents the perspective of the global approach to education, which has emerged as a response to the ever-expanding crises. The concept of 'global educational discourse' refers to an integrated and universal approach to educational policies and practices worldwide. Through a comparative study of two curricula at the State Pedagogical University "Ion Creanga" in Chisinau and Grand View University in Des Moines, Iowa, USA, common elements in the core curriculum were established, which reinforces the idea of ensuring global educational discourse.

Cuvinte-cheie
curriculum, core curriculum, university, global educational discours