Articolul precedent |
Articolul urmator |
57 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 13:27 |
SM ISO690:2012 NEPOTU, Lucia. Efectul valorilor de consum asupra comportamentului consumatorului. In: Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinau, Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, pp. 244-248. ISBN 978-9975-158-88-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale 2021 | ||||||
Conferința "Modern paradigms in the development of the national and world economy" Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 244-248 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article talks about the effect of values, especially what impact it will have on consumer behavior. The purpose of this article is to analyze consumer behavior, what are the factors that influence it and what influences these factors can have. The results obtained from this research will demonstrate the role of consumption values on consumer behavior. |
||||||
Cuvinte-cheie consumer behavior, effect, values, consumption |
||||||
|