Efectul valorilor de consum asupra comportamentului consumatorului
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
57 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 13:27
SM ISO690:2012
NEPOTU, Lucia. Efectul valorilor de consum asupra comportamentului consumatorului. In: Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinau, Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, pp. 244-248. ISBN 978-9975-158-88-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale 2021
Conferința "Modern paradigms in the development of the national and world economy"
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Efectul valorilor de consum asupra comportamentului consumatorului


Pag. 244-248

Nepotu Lucia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 7 martie 2024


Rezumat

This article talks about the effect of values, especially what impact it will have on consumer behavior. The purpose of this article is to analyze consumer behavior, what are the factors that influence it and what influences these factors can have. The results obtained from this research will demonstrate the role of consumption values on consumer behavior.

Cuvinte-cheie
consumer behavior, effect, values, consumption