Rolul cadrului didactic în dezvoltarea motivației pentru învățare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
102 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 18:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.015.3:159.953.5 (1)
Kinds of school providing general education (2016)
Psychology (3398)
SM ISO690:2012
STOIAN, Oana-Mălina, REPIDA, Tatiana. Rolul cadrului didactic în dezvoltarea motivației pentru învățare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2024, nr. 9(169), pp. 171-175. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_25
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(169) / 2024 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Rolul cadrului didactic în dezvoltarea motivației pentru învățare

The role of the teaching staff in the development of motivation for learning

DOI:https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_25
CZU: 373.015.3:159.953.5

Pag. 171-175

Stoian Oana-Mălina, Repida Tatiana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 februarie 2024


Rezumat

Opțiunea de a trata această temă a rolului pe care îl are cadrul didactic în dezvoltarea motivației pentru învățare a elevilor din ciclul primar în cadrul articolului, rezidă din importanța modului în care este proiectată activitatea educațională, astfel încât elevul să fie atras de aceasta. Energia mobilizatoare este unică fiecărui elev, așa cum sunt și motivele învățării. De aceea rolul cadrului didactic este deosebit de important, întrucât de modul în care acesta creează situațiile de învățare, depinde (într-o oarecare măsură) și gradul de motivare a elevului.

The option to deal with this theme of the role of the teacher in developing the motivation for learning of primary school students within the article, resides in the importance of the way in which the educational activity is designed, so that the student is attracted to it. The motivating energy is unique to each student, as are the reasons for learning. That is why the role of the teaching staff is particularly important, since the degree of motivation of the student also depends (to some extent) on the way in which he creates the learning situations.

Cuvinte-cheie
învăţare, motivaţie, cadru didactic, forme ale învățării, proiectare,

learning, motivation, professor, forms of learning, design