Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
102 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 18:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.015.3:159.953.5 (1) |
Kinds of school providing general education (2016) |
Psychology (3398) |
SM ISO690:2012 STOIAN, Oana-Mălina, REPIDA, Tatiana. Rolul cadrului didactic în dezvoltarea motivației pentru învățare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2024, nr. 9(169), pp. 171-175. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_25 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(169) / 2024 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_25 | ||||||
CZU: 373.015.3:159.953.5 | ||||||
Pag. 171-175 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Opțiunea de a trata această temă a rolului pe care îl are cadrul didactic în dezvoltarea motivației pentru învățare a elevilor din ciclul primar în cadrul articolului, rezidă din importanța modului în care este proiectată activitatea educațională, astfel încât elevul să fie atras de aceasta. Energia mobilizatoare este unică fiecărui elev, așa cum sunt și motivele învățării. De aceea rolul cadrului didactic este deosebit de important, întrucât de modul în care acesta creează situațiile de învățare, depinde (într-o oarecare măsură) și gradul de motivare a elevului. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, motivaţie, cadru didactic, forme ale învățării, proiectare, learning, motivation, professor, forms of learning, design |
||||||
|