Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
156 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 22:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01:316.48 (2) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3950) |
Social processes. Social dynamics (583) |
SM ISO690:2012 ADĂSCĂLIŢEI, Andra-Mirabela. Valorificarea educației pentru rezolvarea conflictelor și a comunicării persuasive în prevenirea violenței în mediul școlar. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 4(34), pp. 42-53. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v34i4.42-53 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(34) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v34i4.42-53 | ||||||
CZU: 37.01:316.48 | ||||||
Pag. 42-53 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Constatăm că, ȋn ultima perioadă, sistemele de ȋnvățământ din România şi Republica Moldova au fost supuse unor schimbări generate de transformări ale contextului (apariția pandemiei de COVID19), ale tehnologizării şi ale rapidității de a face față unor exigențe privind creşterea rezultatelor academice. Astfel, şcoala se confruntă cu creşterea absenteismului şi a riscului de abandon şcolar, scăderea motivației pentru ȋnvățare, creşterea incidenței conflictelor şi diversificarea formelor de manifestare a violenței. Lucrarea de față ȋşi propune o teoretizare despre educația pentru rezolvarea conflictelor şi comunicarea persuasivă, dar şi prezentarea unui studiu derulat pentru a investiga opinia generală a elevilor privind conflictele şi rezolvarea acestora ȋn mediul şcolar. |
||||||
Cuvinte-cheie conflict, comunicare persuasivă, educația pentru rezolvarea conflictelor, violență, conflict, persuasive communication, conflict resolution education, violence |
||||||
|