Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 20:20 |
![]() PATLIS, Larisa, CIOBANU, Victoria. Utilizarea rețelelor sociale în învățământul online: vocea bibliotecii. In: Provocările și oportunitățile în bibliotecile din învățământ în contextul noilor realități: Symposia investigatio bibliotheca, Ed. 13, 20 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: ULIM, 2021, Ediția 13, p. 45. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Provocările și oportunitățile în bibliotecile din învățământ în contextul noilor realități Ediția 13, 2021 |
||||||
Conferința "Provocările și oportunitățile în bibliotecile din învățământ în contextul noilor realități" 13, Chişinău, Moldova, 20 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 45-45 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Deși majoritatea dintre noi folosim rețelele de socializare, foarte puțini suntem conștienți de rolul tot mai crescut al acestora. Datorită opțiunilor de a alege teme și grupuri de discuții specializate pe o anumita nișa, precum si sortarea utilizatorilor pe grupe de vârsta, studii, activitate, categorii de preferințe si interese, rețelele de socializare oferă oportunități de a ne promova nu numai DIB ci și de a construi o comunitate activă în jurul lui. Este util și necesar să cunoaștem diferitele platforme care ne duc mai aproape de utilizatori, pentru a-i ajuta să mențină legătura cu biblioteca chiar și pe timp de pandemie când navigatul pe rețele a crescut considerabil. Conținutul atractiv și interesant provoacă încrederea utilizatorilor, menținând o comunitate activă, diversă și globală. Scopul principal al prezentării este de a dovedi importanța activului pe online și rolul pe care îl joacă în promovarea bibliotecii. |
||||||
Cuvinte-cheie rețele sociale, învățământul online, biblioteca, promovarea serviciilor |
||||||
|