Matematica și educația STEM în învățământul primar: aspecte transdisciplinare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
144 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-05 19:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.025:51 (1)
Kinds of school providing general education (2132)
Mathematics (1688)
SM ISO690:2012
CORCIMARI, Georgeta. Matematica și educația STEM în învățământul primar: aspecte transdisciplinare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 82-86. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p82-86
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a, 2023
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023

Matematica și educația STEM în învățământul primar: aspecte transdisciplinare

DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p82-86
CZU: 373.3.025:51

Pag. 82-86

Corcimari Georgeta
 
Liceul Teoretic „Nicolae Iorga”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2023


Rezumat

Lumea contemporană este inundată de tehnologii informaționale. De la o vârstă fragedă copiii devin consumatori ale conținuturilor media, prinși de tehnologii. Dar cât de conștient ajung să o folosească? STEM este un concept modern de pedagogie activă, bazat pe ideea educării elevilor prin intermediul a patru discipline specifice: științe, tehnologie, inginerie și matematică într-o abordare inter/transdisciplinară aplicată. Cum aduc STEM în clasă? Articolul abordează problema realizării conexiunilor transdisciplinare ale matematicii din perspectiva educației STEM în clasa 1.

The information technologies have flooded the society nowadays .From an early age, children become consumers of media content, caught up in technology. However, how consciously do small students actually use it? STEM is a modern concept of active pedagogy, based on the idea of educating students through four specific disciplines: science, technology, engineering and mathematics in the application of an inter- or transdisciplinary approach. How do I bring STEM into the classroom? The article deals with the issue to ensure the transdisciplinary connections of mathematics from the perspective of STEM education in grade 1.

Cuvinte-cheie
matematică, educaţia STEM, competenţă, transdisciplinaritate,

mathematics, STEM education, competence, transdisciplinarity