Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 19:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.025:51 (1) |
Kinds of school providing general education (2132) |
Mathematics (1688) |
![]() CORCIMARI, Georgeta. Matematica și educația STEM în învățământul primar: aspecte transdisciplinare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 82-86. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p82-86 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 3-a, 2023 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p82-86 | ||||||
CZU: 373.3.025:51 | ||||||
Pag. 82-86 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Lumea contemporană este inundată de tehnologii informaționale. De la o vârstă fragedă copiii devin consumatori ale conținuturilor media, prinși de tehnologii. Dar cât de conștient ajung să o folosească? STEM este un concept modern de pedagogie activă, bazat pe ideea educării elevilor prin intermediul a patru discipline specifice: științe, tehnologie, inginerie și matematică într-o abordare inter/transdisciplinară aplicată. Cum aduc STEM în clasă? Articolul abordează problema realizării conexiunilor transdisciplinare ale matematicii din perspectiva educației STEM în clasa 1. |
||||||
Cuvinte-cheie matematică, educaţia STEM, competenţă, transdisciplinaritate, mathematics, STEM education, competence, transdisciplinarity |
||||||
|