Continuing education and professional development of teachers in the „teacher-teacher” mentoring model
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
171 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 10:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.011.31 (40)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
SM ISO690:2012
AUTOR, Nou. Continuing education and professional development of teachers in the „teacher-teacher” mentoring model. In: Science and education: new approaches and perspectives, Ed. 25, 24-25 martie 2023, Chişinău. Chişinău: (CEP UPSC, 2023, Seria 25, Vol.1, pp. 252-255. ISBN 978-9975-46-773-5. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v1.24-25-03-2023.p252-255
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Science and education: new approaches and perspectives
Seria 25, Vol.1, 2023
Conferința "Ştiință și educație: noi abordări și perspective"
25, Chişinău, Moldova, 24-25 martie 2023

Continuing education and professional development of teachers in the „teacher-teacher” mentoring model

Educația continuă și dezvoltarea profesională a cadrului didactic în modelul de mentorat „profesor-profesor”

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v1.24-25-03-2023.p252-255
CZU: 37.011.31

Pag. 252-255

Autor Nou
 
Necunoscută, Rusia
 
 
Disponibil în IBN: 21 septembrie 2023


Rezumat

Articolul ia în discuție activitățile comune ale unui profesor cu experiență de muncă, un mentor și un tânăr specialist mentorat. Sunt prezentate dificultățile activității profesionale a unui tânăr specialist și modalitățile de rezolvare a acestora în implementarea modelului de mentorat „profesor-profesor” și a formării continue

The article discusses the joint activities of a teacher with work experience, a mentor and a young specialist mentored. The difficulties of the professional activity of a young specialist and the ways to solve them in the implementation of the „teacher-teacher” mentoring model and continuing education are presented.

Cuvinte-cheie
mentorat, competenţe profesionale, educaţie continuă,

mentoring, professional competencies, continuing education