Articolul precedent |
Articolul urmator |
171 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 10:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.011.31 (40) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 AUTOR, Nou. Continuing education and professional development of teachers in the „teacher-teacher” mentoring model. In: Science and education: new approaches and perspectives, Ed. 25, 24-25 martie 2023, Chişinău. Chişinău: (CEP UPSC, 2023, Seria 25, Vol.1, pp. 252-255. ISBN 978-9975-46-773-5. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v1.24-25-03-2023.p252-255 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Science and education: new approaches and perspectives Seria 25, Vol.1, 2023 |
||||||
Conferința "Ştiință și educație: noi abordări și perspective" 25, Chişinău, Moldova, 24-25 martie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v1.24-25-03-2023.p252-255 | ||||||
CZU: 37.011.31 | ||||||
Pag. 252-255 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul ia în discuție activitățile comune ale unui profesor cu experiență de muncă, un mentor și un tânăr specialist mentorat. Sunt prezentate dificultățile activității profesionale a unui tânăr specialist și modalitățile de rezolvare a acestora în implementarea modelului de mentorat „profesor-profesor” și a formării continue |
||||||
Cuvinte-cheie mentorat, competenţe profesionale, educaţie continuă, mentoring, professional competencies, continuing education |
||||||
|