Marketingul direct şi impactul lui asupra activităţii întreprinderii
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
201 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-18 14:52
SM ISO690:2012
BACA, Olga, CHILDESCU, Valentina. Marketingul direct şi impactul lui asupra activităţii întreprinderii. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 306-309. ISBN 978-9975-45-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.3, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Marketingul direct şi impactul lui asupra activităţii întreprinderii


Pag. 306-309

Baca Olga, Childescu Valentina
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 2 iulie 2023


Rezumat

Într-o societate extrem de aglomerată cu nenumărate produse şi servicii, atenţia şi loialitatea clientului devin resurse extrem de valoroase. Deseori succesul unei companii depinde direct de modul în care aceasta tratează resursele date. În acest context marketingul direct devine, de fapt, o unealtă extrem de puternică atât în formarea unei imagini pentru companie cât şi în promovarea unui serviciu sau produs. Progresele recente în domeniul tehnologiilor informaţionale au influenţat enorm modul în care companiile interacţionează cu clienţii potenţiali, deschizând canale de comunicare necunoscute până acum. Anume din această cauză marketingul direct capătă o pondere din ce în ce mai mare în sporirea eficienţei activităţii agentului economic.

Cuvinte-cheie
Marketing direct, consumator, eficienţă, producător, marketing personalizat, profit