Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-08 23:33 |
![]() VICOL, Victor. Procesul managementului strategic. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.2, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.2, pp. 384-385. ISBN 978-9975-45-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.2, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" Vol.2, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 384-385 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Procesul managementului strategic definește setul de decizii și acțiuni concretizat în fundamentarea și implimentarea unor planuri și programe proiectate pentru a realiza ansamblul obiectivelor organizației. Managementul strategic se referă la procesul prin care managerii stabilesc direcția de evoluție pe termen lung a organizației, stabilesc obiectivele de performanță specifice, elaborează strategii pentru asigurarea atingerii acestor obiective luînd în considerare variate circumstanțe interne și externe și întreprind realizarea planului de decizii și de acțiuni ales. |
||||||
Cuvinte-cheie management strategic, secvențialitatea, proces dinamic, profitabilitate, performanţă |
||||||
|