Analiza formelor de educaţie pentru sănătatea populaţiei urbane
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
700 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 08:52
SM ISO690:2012
MARCENCO, Vladimir. Analiza formelor de educaţie pentru sănătatea populaţiei urbane. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2012, nr. 2(13), pp. 472-476. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 2(13) / 2012 / ISSN 1857-1719

Analiza formelor de educaţie pentru sănătatea populaţiei urbane

Pag. 472-476

Marcenco Vladimir
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

Analysis of forms of education for health in urban population Education for health is a very important method of action in insuring of the population health. It has the following tasks: increasing of the level of knowledge in the domain of sanogenesis; formation and development of some correct habits; creation of an active position of promoting the health. According to the results of the investigation, it is evident that the most influential method in education for health is – the audio-visual (mixed), on the second and the third place is: visual method and the complex one.

Analiza formelor de educaţie pentru sănătatea populaţiei. Educaţia pentru sănătate reprezintă o importanta metodă de acţiune în asigurarea sănătăţii populaţiei. Ea are următoarele scopuri: ridicarea nivelului de cunoştinţe al populaţiei în principal în domeniului sanogenezei; formarea şi dezvoltarea unor deprinderi corecte care să promoveze sănătatea; crearea unei poziţii active faţa de sănătatea. Acordând la rezultatele cercetării este evident, că cea mai des întâlnita metodă este – audio-vizuala (mixta), locul doilea şi treilea ocupă – metoda vizuala şi complexa.

Cerif XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'>
<cfResPubl>
<cfResPublId>ibn-ResPubl-18317</cfResPublId>
<cfResPublDate>2012-04-02</cfResPublDate>
<cfVol>13</cfVol>
<cfIssue>2</cfIssue>
<cfStartPage>472</cfStartPage>
<cfISSN>1857-1719</cfISSN>
<cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/18317</cfURI>
<cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Analiza formelor de educaţie pentru sănătatea populaţiei urbane</cfTitle>
<cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'>Analysis of forms of education for health in urban population
Education for health is a very important method of action in insuring of the population health. It has the following tasks: increasing of the level of knowledge in the domain of sanogenesis; formation and development of some correct habits; creation of an active position of promoting the health. According to the results of the investigation, it is evident that the most influential method in education for health is – the audio-visual (mixed), on the second and the third place is: visual method and the complex one.</cfAbstr>
<cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Analiza formelor de educaţie pentru sănătatea populaţiei.
Educaţia pentru sănătate reprezintă o importanta metodă de acţiune în asigurarea sănătăţii populaţiei. Ea are următoarele scopuri: ridicarea nivelului de cunoştinţe al populaţiei în principal în domeniului sanogenezei; formarea şi dezvoltarea unor deprinderi corecte care să promoveze sănătatea; crearea unei poziţii active faţa de sănătatea. Acordând la rezultatele cercetării este evident, că cea mai des întâlnita metodă este – audio-vizuala (mixta), locul doilea şi treilea ocupă – metoda vizuala şi complexa.</cfAbstr>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2012-04-02T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId>
<cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2012-04-02T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-33954</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2012-04-02T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
</cfResPubl>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-33954</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-33954-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2012-04-02T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Марченко</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>В. Г.</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
</CERIF>