Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
297 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-02 17:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8 (302) |
Psychology (3516) |
SM ISO690:2012 STANCIU, Mirela. Intervenţia psihologică ca modalitate de diminuare a emoţiilor negative la adolescenţi. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 1(77), pp. 84-90. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.14 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(77) / 2023 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.14 | ||||||
CZU: 159.922.8 | ||||||
Pag. 84-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține rezultatele unui studiu formativ care a fost orientat la diminuarea emoțiilor negative la adolescenți. În demersul formativ au fost incluși 24 de adolescenți (12 grupul experimental și 12 grupul de control). Pe adolescenții din grupul experimental a fost administrat un program de intervenții psihologice ce conține tehnici din terapia cognitiv-comportamentală. Ca rezultate adolescenții din grupul experimental retest prezintă modificări în emoțiile negative, corelatele lor psihologice și în trăsăturile de personalitate |
||||||
Cuvinte-cheie emoţii negative, corelatele lor psihologice, trăsături de personalitate, adolescenţi, grupul experimental și grup de control, negative emotions, their psychological corelates, personality traits, adolescents, experimental group, control group |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.52387/1811-5470.2023.1.14</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Stanciu, M.</creatorName> <affiliation>Școala Doctorală de Psihologie, UPSC, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Intervenţia psihologică ca modalitate de diminuare a emoţiilor negative la adolescenţi</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2023</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-5470</relatedIdentifier> <subjects> <subject>emoţii negative</subject> <subject>corelatele lor psihologice</subject> <subject>trăsături de personalitate</subject> <subject>adolescenţi</subject> <subject>grupul experimental și grup de control</subject> <subject>negative emotions</subject> <subject>their psychological corelates</subject> <subject>personality traits</subject> <subject>adolescents</subject> <subject>experimental group</subject> <subject>control group</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.922.8</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2023-06-12</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul conține rezultatele unui studiu formativ care a fost orientat la diminuarea emoțiilor negative la adolescenți. În demersul formativ au fost incluși 24 de adolescenți (12 grupul experimental și 12 grupul de control). Pe adolescenții din grupul experimental a fost administrat un program de intervenții psihologice ce conține tehnici din terapia cognitiv-comportamentală. Ca rezultate adolescenții din grupul experimental retest prezintă modificări în emoțiile negative, corelatele lor psihologice și în trăsăturile de personalitate</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The present article describes the result of a formative research which were orientate on reducing negative emotions at adolescents. In formative research were included 24 adolescents (12 experimental group and control group). On adolescents from experimental group were administrated a program of psychological intervention which contains techniques from cognitive-compartmental psychotherapy. As results were established changes in negative emotions, their psychological corelates and personality trait at adolescent from experimental group.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>