Impactul metodelor euristice în formarea competențelor lingvistice ale studenților
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
180 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-29 20:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.0281'1-057.875 (1)
Higher education. Universities. Academic study (2640)
SM ISO690:2012
SAVA, Anastasia. Impactul metodelor euristice în formarea competențelor lingvistice ale studenților. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 1, 26 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Ediția 1, pp. 97-102. ISBN 978-9975-3408-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 1, 2020
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2019

Impactul metodelor euristice în formarea competențelor lingvistice ale studenților

CZU: 378.147.0281'1-057.875

Pag. 97-102

Sava Anastasia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 iunie 2023


Rezumat

In this article we intend to discuss, about the impact of heuristic methods in the formation of students' linguistic competence. In teaching and learning a foreign language, a special methodology is needed that can improve the global knowledge already acquired by the student and help him to rediscover the access to the world with the help of another language. Thus, the heuristic methodology presents itself as a tree that currently distinguishes various particular didactic forms that the specialized literature qualifies as heuristic methods used in teaching / learning the French language, namely: The heuristic conversation; problematization; brainstorming; project method, etc.