Învățarea limbii engleze la treapta primară în viziunea elevilor și a părinților
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
199 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 14:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.016 (63)
Kinds of school providing general education (2132)
SM ISO690:2012
MOTFOLEA, Dana-Maria. Învățarea limbii engleze la treapta primară în viziunea elevilor și a părinților . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 2-3(138-139), pp. 55-58. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7974496
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(138-139) / 2023 / ISSN 1810-6455

Învățarea limbii engleze la treapta primară în viziunea elevilor și a părinților

Learning English at Primary School Level as Seen by Students and Parents

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7974496
CZU: 373.3.016

Pag. 55-58

Motfolea Dana-Maria
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 6 iunie 2023


Rezumat

Articolul prezintă rezultatele unei cercetări realizate prin aplicarea unui chestionar administrat la un număr total de 292 de elevi și părinți din școala gimnazială din comuna Piatra Șoimului, județul Neamț, România. Perspectiva de cercetare a urmărit învățarea limbii engleze în clasele primare în viziunea elevilor și a părinților. Au fost analizate în plan comparativ condițiile ce favorizează/facilitează dobândirea de achiziții lingvistice, care le permit elevilor să comunice în această limbă, pornind de la vârsta la care începe studiul, de la motivație, nevoie, interes, importanța instituției, utilitatea și beneficiile în contextul societății postmoderne actuale.

The article presents the results of a study carried out by applying a questionnaire administered to a total number of 292 students and parents at the Piatra Șoimului Gymnasium in county Neamț (Romania). The research perspective looked at English language learning in primary school as seen by students and their parents. The conditions that favor/facilitate the linguistic acquisitions that allow them to communicate in this language were compared and analyzed, starting with the age at which study begins and continuing with motivation, need, interest, the importance of the institution, the usefulness as well as the benefits in the context of today’s postmodern society.

Cuvinte-cheie
limba engleză, treapta primară, achiziție lingvistică, competenţă lingvistică,

English language, primary level, language acquisition, linguistic competence