Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
206 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 14:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.016 (63) |
Kinds of school providing general education (2154) |
SM ISO690:2012 MOTFOLEA, Dana-Maria. Învățarea limbii engleze la treapta primară în viziunea elevilor și a părinților . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 2-3(138-139), pp. 55-58. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7974496 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(138-139) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7974496 | ||||||
CZU: 373.3.016 | ||||||
Pag. 55-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă rezultatele unei cercetări realizate prin aplicarea unui chestionar administrat la un număr total de 292 de elevi și părinți din școala gimnazială din comuna Piatra Șoimului, județul Neamț, România. Perspectiva de cercetare a urmărit învățarea limbii engleze în clasele primare în viziunea elevilor și a părinților. Au fost analizate în plan comparativ condițiile ce favorizează/facilitează dobândirea de achiziții lingvistice, care le permit elevilor să comunice în această limbă, pornind de la vârsta la care începe studiul, de la motivație, nevoie, interes, importanța instituției, utilitatea și beneficiile în contextul societății postmoderne actuale. |
||||||
Cuvinte-cheie limba engleză, treapta primară, achiziție lingvistică, competenţă lingvistică, English language, primary level, language acquisition, linguistic competence |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-182413</cfResPublId> <cfResPublDate>2023-06-05</cfResPublDate> <cfVol>138-139</cfVol> <cfIssue>2-3</cfIssue> <cfStartPage>55</cfStartPage> <cfISSN>1810-6455</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/182413</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Învățarea limbii engleze la treapta primară în viziunea elevilor și a părinților </cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>limba engleză; treapta primară; achiziție lingvistică; competenţă lingvistică; English language; primary level; language acquisition; linguistic competence</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Articolul prezintă rezultatele unei cercetări realizate prin aplicarea unui chestionar administrat la un număr total de 292 de elevi și părinți din școala gimnazială din comuna Piatra Șoimului, județul Neamț, România. Perspectiva de cercetare a urmărit învățarea limbii engleze în clasele primare în viziunea elevilor și a părinților. Au fost analizate în plan comparativ condițiile ce favorizează/facilitează dobândirea de achiziții lingvistice, care le permit elevilor să comunice în această limbă, pornind de la vârsta la care începe studiul, de la motivație, nevoie, interes, importanța instituției, utilitatea și beneficiile în contextul societății postmoderne actuale.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>The article presents the results of a study carried out by applying a questionnaire administered to a total number of 292 students and parents at the Piatra Șoimului Gymnasium in county Neamț (Romania). The research perspective looked at English language learning in primary school as seen by students and their parents. The conditions that favor/facilitate the linguistic acquisitions that allow them to communicate in this language were compared and analyzed, starting with the age at which study begins and continuing with motivation, need, interest, the importance of the institution, the usefulness as well as the benefits in the context of today’s postmodern society.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2023-06-05T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2023-06-05T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-107030</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2023-06-05T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> <cfFedId> <cfFedIdId>ibn-doi-182413</cfFedIdId> <cfFedId>10.5281/zenodo.7974496</cfFedId> <cfStartDate>2023-06-05T24:00:00</cfStartDate> <cfFedId_Class> <cfClassId>31d222b4-11e0-434b-b5ae-088119c51189</cfClassId> <cfClassSchemeId>bccb3266-689d-4740-a039-c96594b4d916</cfClassSchemeId> </cfFedId_Class> <cfFedId_Srv> <cfSrvId>5123451</cfSrvId> <cfClassId>eda2b2e2-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>5a270628-f593-4ff4-a44a-95660c76e182</cfClassSchemeId> </cfFedId_Srv> </cfFedId> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-107030</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-107030-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2023-06-05T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Motfolea</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Dana-Maria</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> <cfSrv> <cfSrvId>5123451</cfSrvId> <cfName cfLangCode='en' cfTrans='o'>CrossRef DOI prefix service</cfName> <cfDescr cfLangCode='en' cfTrans='o'>The service of issuing DOI prefixes to publishers</cfDescr> <cfKeyw cfLangCode='en' cfTrans='o'>persistent identifier; Digital Object Identifier</cfKeyw> </cfSrv> </CERIF>