Articolul precedent |
Articolul urmator |
251 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-24 19:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.016:811.111:61 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2579) |
English language (673) |
Medical sciences (11143) |
SM ISO690:2012 CAZAC, Viorica, OALA, Viorica. Interactive strategies in teaching and learning EMP. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 35-42. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.016:811.111:61 | ||||||
Pag. 35-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezent, utilizarea și implementarea metodelor EFL are o importanță majoră datorită globalizării și creșterii rapide a comunicării între specialiști din diverse domenii. A avea abilități bune de comunicare în limba engleză nu implică doar cunoașterea limbii profesionale, ci și poate facilita înțelegerea reciprocă și cooperarea la nivel mondial. Procesul de predare/învățare a limbii de specialitate este axat în principal pe abilitățile de comunicare pentru orientare profesională cauzate de dezvoltarea globală constantă a comunicării interculturale; tendințe de modernizare a curriculumului universitar; optimizarea predării/învățării evaluării limbilor străine; gestionarea adecvată a metodologiilor de predare/învățare în cadrul academic etc. Acest studiu descrie în principal importanța dobândirii limbii engleze prin dezvoltarea abilităților comunicative în rândul studenților care învață medicina în țările în curs de dezvoltare, precum și rolul profesorilor ESP în cursurile pe care le urmează. |
||||||
Cuvinte-cheie ESP, EMP, abilități de comunicare, studenți la medicină, cadre medicale |
||||||
|