Articolul precedent |
Articolul urmator |
121 0 |
SM ISO690:2012 BABĂRĂ, Eugenia, TÎRSÎNĂ, Daniela. Language Acquisition through Group Work. In: Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior, Ed. 1, 5 iunie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2014, Vol.1, pp. 363-365. ISBN 978-9975-88-000-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior Vol.1, 2014 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior" 1, Cahul, Moldova, 5 iunie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 363-365 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea unei limbi străine constă în însușirea tuturor componentelor (vocabular, gramatică, fonetică, stil, etc.) și în dezvoltarea celor patru componențe: citire, scriere, audiere și vorbire. În materialul prezent ne-am propus să accentuăm rolul lucrului cu studenții în grup pentru o mai bună performanță la însușirea limbii engleze. Prezentăm unele din multiplele tehnologii utilizate pe parcursul orelor care contribuie la atingerea acestui scop. |
||||||
|