Articolul precedent |
Articolul urmator |
155 0 |
SM ISO690:2012 TELEMAN, Angela. Dimensiunea socială a educaţiei în învăţămîntul superior. Abordare teoretică. In: Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior, Ed. 1, 5 iunie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2014, Vol.1, pp. 147-149. ISBN 978-9975-88-000-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior Vol.1, 2014 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior" 1, Cahul, Moldova, 5 iunie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 147-149 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Social integration of the students are one of the components of social education. The social institutional context are related to following elements: socialization, interpersonal perception, decodification of social actions, social judgements and psychosocial integration. Social dimension of education of students are interpreted to explain particular theoretical concepts based on normative action of the students which refers to social culture of the group. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Teleman, A.</dc:creator> <dc:date>2014</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>Social integration of the students are one of the components of social education. The social institutional context are related to following elements: socialization, interpersonal perception, decodification of social actions, social judgements and psychosocial integration. Social dimension of education of students are interpreted to explain particular theoretical concepts based on normative action of the students which refers to social culture of the group.</p></dc:description> <dc:source>Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior (Vol.1) 147-149</dc:source> <dc:title>Dimensiunea socială a educaţiei în învăţămîntul superior. Abordare teoretică</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>