Pedagogia britanică modernă, o practică politică
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
124 0
SM ISO690:2012
MARES, Roxana. Pedagogia britanică modernă, o practică politică. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 15, 10 ianuarie 2016, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Vol.15, Partea 1, pp. 305-310. ISBN 978-9975-46-235-8. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.15, Partea 1, 2016
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
15, Chişinău, Moldova, 10 ianuarie 2016

Pedagogia britanică modernă, o practică politică


Pag. 305-310

Mares Roxana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2023


Rezumat

Lately, British pedagogs and teachers bring to discussion the concept of pedagogy as a political practice and the term experience. In order to define these two concepts, professionals need to approach these concepts starting from the classroom experience and redefine them according to the epistemological integrated concepts.

Cuvinte-cheie
pedagogy, pedagogical practice, new dimensions of pedagogy