Articolul precedent |
Articolul urmator |
124 0 |
SM ISO690:2012 MARES, Roxana. Pedagogia britanică modernă, o practică politică. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 15, 10 ianuarie 2016, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Vol.15, Partea 1, pp. 305-310. ISBN 978-9975-46-235-8. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.15, Partea 1, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 15, Chişinău, Moldova, 10 ianuarie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 305-310 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lately, British pedagogs and teachers bring to discussion the concept of pedagogy as a political practice and the term experience. In order to define these two concepts, professionals need to approach these concepts starting from the classroom experience and redefine them according to the epistemological integrated concepts. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogy, pedagogical practice, new dimensions of pedagogy |
||||||
|