Sondajul ca metodă de a determina doleanțele elevilor/studenților/adulților față de calitatea procesului de predare-învățare-evaluare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
184 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-15 14:32
SM ISO690:2012
MOCRAC, Irina. Sondajul ca metodă de a determina doleanțele elevilor/studenților/adulților față de calitatea procesului de predare-învățare-evaluare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 15, 10 ianuarie 2016, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Vol.15, Partea 1, pp. 238-246. ISBN 978-9975-46-235-8. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.15, Partea 1, 2016
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
15, Chişinău, Moldova, 10 ianuarie 2016

Sondajul ca metodă de a determina doleanțele elevilor/studenților/adulților față de calitatea procesului de predare-învățare-evaluare


Pag. 238-246

Mocrac Irina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2023


Rezumat

Creating an optional innovative school is an attempt to solve contradictions between the continuing growth of requirements to the quality of education: pupils / students / adult and conditions of teaching / learning / evaluating proposed in the comprehensive program. Through a sociological survey, in which 100 students of the University Academy of Sciences were involved, was established an increasing interest towards possesing modern languages and a well determined desire to learn more languages, to acquire the second specialty, with a qualification ( the translator of a foreign language to another), which will help students in professional field.

Cuvinte-cheie
inovativ, predarea în paralel, translator dintr-o limbă străină în alta, polilingvizm, poliglot, sondaj, opțional,

innovative teaching, parallel, translator from a foreign language into another, polilingvizm, multilingual survey, optional