Creativitatea – o componentă eficientă în predarea limbilor străine
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
267 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-08 12:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036:81'243 (1)
Education (14861)
Linguistics and languages (5174)
SM ISO690:2012
PANAINTE, Lidia. Creativitatea – o componentă eficientă în predarea limbilor străine. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 8, 9 decembrie 2021, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediţia 8, pp. 130-137. ISBN 978-9975-161-21-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 8, 2022
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
Ediția 8, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2021

Creativitatea – o componentă eficientă în predarea limbilor străine

CZU: 37.036:81'243

Pag. 130-137

Panainte Lidia
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 22 martie 2023


Rezumat

The article attempts to describe the characteristics and the role of the creative teacher during language classes, motivating and modeling creative students, potential specialists in the international labour market. In this context, creativity and innovation play an important role in the education process, as schools and higher education institutions are a key core in developing students' creative and innovative potential for their further professional activities. Thus, creativity is also a necessary element in teaching a foreign language. As we know, studying a foreign language requires a lot of effort to master. And students often lose interest and motivation to learn it. Thus, the role of the creative teacher is indispensable.

Articolul încearcă să descrie caracteristicile și rolul profesorului creativ în timpul orelor de limbă străină, motivând și modelând studenți creativi, potențiali specialiști pe piața internațională a muncii. În context, creativitatea și inovația joacă un rol important în procesul de educație, deoarece școlile și instituțiile de învățământ superior sunt un nucleu cheie în dezvoltarea potențialului creativ și inovator al studenților pentru activitățile lor profesionale ulterioare. Astfel, creativitatea este un element necesar și în predarea unei limbi străine. După cum știm, studierea unei limbi străine necesită mult efort pentru a o stăpâni. Și deseori, studenții își pierd interesul și motivația pentru o învăța. Astfel, rolul unui profesor creativ este indispensabil.

Cuvinte-cheie
creativity, creative teacher, student, motivation, foreign languages, Problem-Solving