Articolul precedent |
Articolul urmator |
264 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-10 13:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.112.2'243 (5) |
General questions of didactics and method (1255) |
West Germanic languages (other than English) (121) |
SM ISO690:2012 TIOSA, Iuliana. Die Förderung des Sprechens durch Simulation im Fremdsprachenunterricht. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 8, 9 decembrie 2021, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediţia 8, pp. 38-48. ISBN 978-9975-161-21-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 8, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" Ediția 8, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.112.2'243 | ||||||
Pag. 38-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol descrie simularea ca o metodă interactivă și comunicativă. Articolul debutează cu 6 definiții care sunt prezentate și analizate. În continuare se descriu fazele de realizare a simulării la lecția de limbă germană. În cele din urmă se relatează despre asemănările și diferențele dintre simulare, joc de rol, interpretarea pieselor de teatru. |
||||||
Cuvinte-cheie simulare, faze de realizare, competenţă de comunicare, joc de rol, simulation, aspects of application, communicative competence, roleplaying games |
||||||
|