Die Förderung des Sprechens durch Simulation im Fremdsprachenunterricht
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
264 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-10 13:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.112.2'243 (5)
General questions of didactics and method (1255)
West Germanic languages (other than English) (121)
SM ISO690:2012
TIOSA, Iuliana. Die Förderung des Sprechens durch Simulation im Fremdsprachenunterricht. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 8, 9 decembrie 2021, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediţia 8, pp. 38-48. ISBN 978-9975-161-21-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 8, 2022
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
Ediția 8, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2021

Die Förderung des Sprechens durch Simulation im Fremdsprachenunterricht

CZU: 37.02:811.112.2'243

Pag. 38-48

Tiosa Iuliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 22 martie 2023


Rezumat

Acest articol descrie simularea ca o metodă interactivă și comunicativă. Articolul debutează cu 6 definiții care sunt prezentate și analizate. În continuare se descriu fazele de realizare a simulării la lecția de limbă germană. În cele din urmă se relatează despre asemănările și diferențele dintre simulare, joc de rol, interpretarea pieselor de teatru.

This article describes the process of simulation like an interactive and communicative method. The article begins with 6 definitions which are presented and analysed. Furthermore, the aspects of application of simulation are described at the German lesson. At last, the differences and similarities between simulation, roleplaying games, theater games and planning games are brought up.

Cuvinte-cheie
simulare, faze de realizare, competenţă de comunicare, joc de rol,

simulation, aspects of application, communicative competence, roleplaying games