Articolul precedent |
Articolul urmator |
218 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 11:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[374.1+371.2]:37.033 (1) |
Education and training out of school. Further education (211) |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Stela. Valorificarea educației non-formale în familiarizarea preșcolarilor cu natura. In: Conferinţa Ştiinţifică Naţională, consacrată jubileului de 95 ani din ziua naşterii academicianului Boris Melnic, Ed. 1, 13 februarie 2023, Chisinau. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, pp. 217-220. ISBN 978-9975-62-496-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa Ştiinţifică Naţională, consacrată jubileului de 95 ani din ziua naşterii academicianului Boris Melnic 2023 | ||||||
Conferința "Conferinţa Ştiinţifică Naţională, consacrată jubileului de 95 ani din ziua naşterii academicianului Boris Melnic" 1, Chisinau, Moldova, 13 februarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: [374.1+371.2]:37.033 | ||||||
Pag. 217-220 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The author describes the importance of non-formal education in familiarizing preschoolers with nature. The etymology of the phrase ”non-formal education” is explained; the history of the utilization of this type of education is indicated. The results of a focus group conducted with teaching staff and suggestions for carrying out non-formal activities with the aim of familiarizing children with nature are presented. |
||||||
|