Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 10:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.112.2:159.942 (1) |
West Germanic languages (other than English) (121) |
Psychology (3512) |
![]() CORCEVSCHI, Svetlana. Sprechangst im DaF-Unterricht – Strategien zur Uberwindung. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 9, 9 decembrie 2022, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediţia 9, pp. 39-47. ISBN 978-9975-161-34-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 9, 2023 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" Ediția 9, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.112.2:159.942 | ||||||
Pag. 39-47 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Frica este una dintre componentele afective care pot afecta dimensiunea emoțională a învățării limbilor străine. Frica de a vorbi are un impact major asupra expresiei orale a studenților. Poate inhiba dezvoltarea competenței orale, astfel încât studenții pot avea o încredere scăzută în sine atunci când vorbesc sau o teamă mare de a greși. Într-un astfel de context, profesorii trebuie să creeze condițiile necesare pentru ca lecțiile de vorbire în limba germană ca limbă străină să aibă loc și să fie promovate în mod optim. |
||||||
Cuvinte-cheie frica de a vorbi, factori care inhibă vorbirea, lecții DaF, competenţă comunicativă |
||||||
|