Sprechangst im DaF-Unterricht – Strategien zur Uberwindung
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
483 103
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-29 10:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.112.2:159.942 (1)
West Germanic languages (other than English) (121)
Psychology (3512)
SM ISO690:2012
CORCEVSCHI, Svetlana. Sprechangst im DaF-Unterricht – Strategien zur Uberwindung. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 9, 9 decembrie 2022, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediţia 9, pp. 39-47. ISBN 978-9975-161-34-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 9, 2023
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
Ediția 9, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2022

Sprechangst im DaF-Unterricht – Strategien zur Uberwindung

CZU: 811.112.2:159.942

Pag. 39-47

Corcevschi Svetlana
 
Staatliche Universität Moldawien
 
 
Disponibil în IBN: 13 martie 2023


Rezumat

Frica este una dintre componentele afective care pot afecta dimensiunea emoțională a învățării limbilor străine. Frica de a vorbi are un impact major asupra expresiei orale a studenților. Poate inhiba dezvoltarea competenței orale, astfel încât studenții pot avea o încredere scăzută în sine atunci când vorbesc sau o teamă mare de a greși. Într-un astfel de context, profesorii trebuie să creeze condițiile necesare pentru ca lecțiile de vorbire în limba germană ca limbă străină să aibă loc și să fie promovate în mod optim.

Cuvinte-cheie
frica de a vorbi, factori care inhibă vorbirea, lecții DaF, competenţă comunicativă