Articolul precedent |
Articolul urmator |
454 67 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-23 15:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (507) |
Organization of instruction (560) |
SM ISO690:2012 CHIRIMBU, Sebastian Cristian. Cariera didactică: dezvoltare personală, performanţă şi succes. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 179-187. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 179-187 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
O instituție de învățământ modernă ar trebui să creeze condițiile necesare de integrare și dezvoltare a competențelor personale şi profesionale ale cadrelor didactice ȋn vederea obţinerii unei cariere de succes. În contextul actual al sistemului educaţional din Republica Moldova și România, valorificarea resurselor umane este un obiectiv prioritar al managerilor instituţiilor de învăţământ. Dificultățile cu care se confruntă, reformele educaționale în permanență schimbare, situațiile imprevizibile și provocatoare sunt cunoscute parțial sau imparțial teoretic și practic de către cadrele didactice debutante la integrarea în instituție, iar procesul de inserție din instituțiile de învățământ de multe ori nu este eficient. Motivația de realizare este o componentă importantă a procesului de profesionalizare, profesorii tinzând astfel să urmeze cariere provocatoare, suficient de complexe, dar nu atât de dificile încât să se sfârșească prin eșec. Prin urmare, dacă motivarea profesională este un demers important, deoarece pornește de la ideea conform căreia o mare parte a vieții fiecare o petrece la locul de muncă, performanţa denotă realizarea şi capacitatea cadrului didactic de a răspunde la sarcini şi de a fi un model pentru cei din organizaţie atunci când e vorba de implicare şi răspundere. |
||||||
Cuvinte-cheie carieră didactică, dezvoltare personală, profesionalizare, succes, performanţă, Teaching career, personal development, professionalization, success, performance |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Cariera didactică: dezvoltare personală, performanţă şi succes"> <meta name="citation_author" content="Chirimbu Sebastian Cristian"> <meta name="citation_publication_date" content="2022"> <meta name="citation_collection_title" content="Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții"> <meta name="citation_firstpage" content="179"> <meta name="citation_lastpage" content="187"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/179-187_5.pdf">