Articolul precedent |
Articolul urmator |
172 0 |
SM ISO690:2012 ВАСИЛЬКОВА, Майя. Познавательная деятельность и учебно-познавательные стратегии в процессе обучения. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 171-180. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.16, Partea 1, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" 16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 171-180 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol conține informații despre cunoaştere, aceasta fiind unul dintre cele mai importante aspecte ale vieții. Cunoaşterea este studiatǎ de mai multe discipline, precum: psihologia cognitivǎ, istoria științei, sociologia cunoaşterii. Activitatea Cognitivǎ este o formǎ specialǎ a cunoaşterii. Procesele cognitive şi activitatea cognitivǎ au loc în orice domeniu de activitate umană şi asigură eficacitatea acesteia. Mulți oameni de ştiințǎ au acordat atenție strategiilor cognitive şi rolului lor ȋn studierea limbilor strǎine. |
||||||
Cuvinte-cheie cunoaştere, procese cognitive, activitate cognitivǎ, strategii cognitive, eficacitate, studierea limbilor strǎine, cognition, cognitive processes, cognitive activity, cognitive strategies, efficiency, second language acquisition |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Vasilcov, M.V.</creatorName> <affiliation>Colegiul Pedagogic din Comrat în numele lui Mikhail Chakir, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ru'>Познавательная деятельность и учебно-познавательные стратегии в процессе обучения</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2017</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978- 9975-921-22-0</relatedIdentifier> <subjects> <subject>cunoaştere</subject> <subject>procese cognitive</subject> <subject>activitate cognitivǎ</subject> <subject>strategii cognitive</subject> <subject>eficacitate</subject> <subject>studierea limbilor strǎine</subject> <subject>cognition</subject> <subject>cognitive processes</subject> <subject>cognitive activity</subject> <subject>cognitive strategies</subject> <subject>efficiency</subject> <subject>second language acquisition</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2017</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Acest articol conține informații despre cunoaştere, aceasta fiind unul dintre cele mai importante aspecte ale vieții. Cunoaşterea este studiatǎ de mai multe discipline, precum: psihologia cognitivǎ, istoria științei, sociologia cunoaşterii. Activitatea Cognitivǎ este o formǎ specialǎ a cunoaşterii. Procesele cognitive şi activitatea cognitivǎ au loc în orice domeniu de activitate umană şi asigură eficacitatea acesteia. Mulți oameni de ştiințǎ au acordat atenție strategiilor cognitive şi rolului lor ȋn studierea limbilor strǎine.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article contains the information about cognition as one of the main aspects of human’s life. Cognition is the subject of study of such sciences as Cognitive Psychology, History of Science, Sociology of Knowledge. Learning activity is a special form of cognition. Cognitive processes and cognitive activity take place in any human’s activity and provide its efficiency. Many modern scientists paid their attention to cognitive strategies and their role in the second language acquisition.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>