Articolul precedent |
Articolul urmator |
170 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-16 08:43 |
SM ISO690:2012 GORAȘ, Mariana. Formarea continuă – o perspectivă în optimizarea procesului de adaptare a cadrelor didactice debutante. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 127-137. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.16, Partea 1, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 127-137 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În condițiile reformelor care au loc în educație, precum și pe fondul unor schimbări rapide, crește preocuparea pentru adaptarea profesională, deoarece în contextul unor relații socioculturale și economice complexe, autorealizarea prin profesie este una dintre posibilitățile de manifestare a persoanei, în preocupările pentru ridicarea nivelului de calitate a educației. În acest sens, importantă este tendința permanentă de a promova și a implementa diverse modalități de formare continuă în rândul cadrelor didactice debutante care vor contribui la optimizarea procesului de adaptare, astfel, consolidând valoarea formării profesionale ca parte integrantă a educației permanente. |
||||||
Cuvinte-cheie formare continuă, adaptare profesională, proces de adaptare, optimizarea adaptării, cadre didactice debutante, training, vocational adjustment, adaptation process, optimize adaptation novice teachers |
||||||
|