Die rolle des theaters im fremdsprachenunterricht
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
158 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-04 10:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811(072):792 (1)
Languages (3229)
Theatre. Stagecraft. Dramatic performances (521)
SM ISO690:2012
HRISTEA , Mihaela. Die rolle des theaters im fremdsprachenunterricht. In: Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară, 2021, nr. 2(13), pp. 72-84. ISSN 1857-4149. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7605516
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară
Numărul 2(13) / 2021 / ISSN 1857-4149

Die rolle des theaters im fremdsprachenunterricht

The role of the theater in foreign languages classes

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7605516
CZU: 811(072):792

Pag. 72-84

Hristea Mihaela
 
Universitatea Creştină „Dimitrie Cantemir“
 
 
Disponibil în IBN: 13 februarie 2023


Rezumat

The game, as a premise of theatre, proves to be a good method of eliminating inhibition in expression and produces an increase in motivation for learning foreign language and literature. Motivation is the primary and most important component in the learning process. To really do something, to feel, to express, motivates the student more in the learning process, than the appropriation of abstract signs or the simple reception of oral messages. The memory, the activation of the knowledge of the language acquired through the emotional processes is more intense, long-lasting and less exhausting.

Jocul, ca premiză a teatrului se dovedeşte a fi o metodă bună de eliminare a inhibării în exprimare şi produce o creştere a motivaţiei pentru învăţarea limbii şi literaturii străine. Mo-tivaţia este componenta primordială şi cea mai importantă în procesul de învăţare. Să faci ceva cu adevărat, să simţi, să exprimi, motivează mai mult pe student în procesul de învăţa-re, decât însuşirea unor semne abstracte sau simpla receptare a unor mesaje orale. Amintirea, activarea cunoştinţelor de limbă însuşite prin intermediul proceselor emoţionale este mai intensă, de lungă durată şi mai puţin epuizantă.

Cuvinte-cheie
learning, play, Method, motivation, theater,

învăţare, joc, metodă, motivaţie, teatru