Mediul cultural al formării comportamentului consumatorului
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
374 46
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 18:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
366.1:008 (2)
Consumerism (156)
Civilization. Culture. Progress (826)
SM ISO690:2012
SPINEI-TONU, Agnesia. Mediul cultural al formării comportamentului consumatorului. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe ale naturii și exacte. Ştiinţe economice, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SJ, SNE, pp. 153-156. ISBN 978-9975-142-54-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SJ, SNE, 2022
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii şi exacte. Ştiinţe economice"
Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022

Mediul cultural al formării comportamentului consumatorului

CZU: 366.1:008

Pag. 153-156

Spinei-Tonu Agnesia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 ianuarie 2023


Rezumat

In order for an entity to be successful in its activity, it is very important to always analyze its consumers and to observe the influence of their behavior depending on the dominated culture. An ample analysis of the marketing mix and of the micro and macro environment of the entity makes the company’s products become better and better appreciated on the competitive market. And an analysis of the cultural environment can form a new behavior of the entity’s consumers.