Articolul precedent |
Articolul urmator |
572 108 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-21 22:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942.2-057.874+316.6 (1) |
Psychology (3516) |
Social psychology (1002) |
SM ISO690:2012 ISAC, Oxana. Fenomenul bullying-ului – factor declanșator și favorizant al comportamentului suicidar. In: Sociologia și asistența socială: cercetare și profesionalizare, 26 octombrie 2022, Chişinău. 2022, pp. 224-230. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Sociologia și asistența socială: cercetare și profesionalizare 2022 | ||||||
Conferința "Sociologia și asistența socială: cercetare și profesionalizare" Chişinău, Moldova, 26 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942.2-057.874+316.6 | ||||||
Pag. 224-230 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este descris fenomenul de bullying – o formă a comportamentului agresiv frecvent întâlnit în școală. Bullying-ul prezintă o problemă cu care se confruntă multe state ale lumii. Acest fenomen are urmări negative asupra comportamentelor atât a victimelor, cât și a autorilor bullying-ului, fapt ce înregistrează scăderea rezultatelor la învățătură, abandonul școlar, anxietate, depresie, suicid. Cunoaşterea cauzelor bullying-ului de către cadrele didactice, părinți va ajuta la prevenirea consecinţelor acestuia asupra elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie bullying. suicid, agresor. victimă, spectator (activ și pasiv), martori apărători, bullying, suicide, bully, victim, bystander (active and passive), defence witnesses |
||||||
|